torsdag 10. mars 2011

Stille stunder

I dag har jeg hatt helt fri. Og jeg har faktisk fått gjort endel hjemme! Først sov jeg lenge, så var det klesvask, rydding og oppvask. Nå begynner det faktisk å ligne et hjem igjen. Det eneste (nesten da) som gjenstår er gulvene, noe jeg hater på like linje med å gå ut med søpla. Merkelig hvordan enkelte ting er så vanvittig lite fristende i forhold til andre kjedelige ting som egentlig er helt greit å gjøre.

Oppi alt dette husarbeidet ha det også blitt tid til en god middag og litt slappe-av-foran-tv'en. Hadde også akkurat nok egg til å bake verdens beste sjokoladekake, kladdekake :) Skjebnen? Mmmm.

Men kanskje på grunn av det høye aktivitetsnivået og tidspresset den siste tiden, sitter jeg med en veldig urolig og utålmodig følelse i kroppen, samtidig som jeg er sliten og ikke egentlig har lyst til noe. Egentlig ganske irriterende. Det er vel kanskje ting i hodet mitt som gjør meg litt utålmodig også, men tror ikke det er noe å lufte her i fellesskapet. Vi får se etterhvert ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar