lørdag 8. oktober 2011

Alone

Jeg har fått meg en ny hobby!! Eller tidsfordriv er vel kanskje mer riktig. Jeg fikk det nemlig for meg her om dagen at jeg skulle forsøke å skrive en sang, fant noen artige programmer på nettet for å få det til og satte i gang. Det kom til det at jeg fant ut at jeg måtte ha meg en mikrofon for å få noe som lignet godkjent lyd. Så da ble det et par turer til byen før jeg ble enig med meg selv at det var verdt pengene. Så nå sitter jeg med et lite studio i stua, men programvare og knapper jeg ikke aner meningen med, men jeg har fått lastet opp min første sang på yotube! Ikke det at den er så bra, men det er jo egentlig ganske moro. Jeg får den riktignok ikke opp når jeg søker på den, så jeg legger den ut her i stede.

Håper dere liker den :)

2 kommentarer:

  1. du er flink du Stine! :)Og dødskul!

    SvarSlett
  2. takk takk :) er litt morsomt da. la ut et par til, finner de på youtube-kontoen min hvis du vil :)

    SvarSlett